Az alábbi tájékoztatást kaptuk az EESZT-től, irány a regisztráció!
A levél végén találjátok a letölthető tájékoztató dokumentumot!
Tisztelt Intézményvezető!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2021. február 1. napjától az egészségügyi alkalmassági vizsgálat lefolytatásáról szóló papír alapú igazolás kiállítása mellett annak tartalmát elektronikus úton is meg kell küldeni a vezetői engedély-nyilvántartó szerv (Belügyminisztérium) felé.
Az orvosi alkalmassági vizsgálatnak elektronikusan is rögzítésre kell kerülnie, melyhez a miniHIS rendszert kell használni.
Az ehhez kapcsolódó részletes tájékoztatót levelünkhöz mellékelten küldjük.
Minden olyan háziorvosnak és üzemorvosnak regisztrálnia kell a miniHIS rendszerbe, aki alkalmassági vizsgálatot állít ki, majd a vizsgálatot követően az ott található űrlapot ki kell töltenie. Az űrlap továbbítását követően a további folyamatok automatikusan zajlanak, az orvos egyéb beavatkozására nincs szükség. Jelenleg az alkalmassági vizsgálat eredményét nyomtatásban is meg kell jeleníteni és az ügyfélnek átadni.
Kérjük szíves együttműködését az új funkció használatában, melyről bővebben a LINKre kattintva olvashat.
További kérdéseikkel kapcsolatban támogatás az alábbi elérhetőségen kérhető:
E-mail cím: helpdesk.eeszt@okfo.gov.hu
Telefonszám munkaidőben (H-CS 8-16.30, P 8-14.00): 06-1-920-1050
Üdvözlettel,
EESZT Üzemeltetés
Kiemelt kép: vezess.hu